miercuri, 8 ianuarie 2014

oglinzi vegetale



Fiecare are o lume a lui. Eu îi spun ,,La petunii’’. Când vreau să plâng, merg acolo şi plâng.
Îmi lipesc faţa de ziduri, facem schimb de linişti, ierburile cresc şi se întind de-a lungul aleilor .

 Sunt multe alei acolo şi fiecare alee se opreşte lângă un pat de o singură persoană.
De aici pot privi răsăritul.
 Pot auzi coaja pepenelui, crăpând sub cuţitul paznicului de la intrare
 şi voi şti că sunt în siguranţă mâinile lăsate aici, că cineva le va găsi, le va prinde în jurul gâtului şi va merge aşa pe străzi, pregătit de paradă.
Realitatea începe de aici, de lângă lumea aceasta cu geamuri termopan (4 anotimpuri). Aici am găsit poetul  preferat. Se întorsese de la o lansare de carte.
 Dormea.
Uşa rămăsese deschisă, ierburile se întindeau dincolo de lume -  cuvinte cu miez.

 El râdea în somn.

Nu trebuie să privesc pe fereastră, mi-am spus.

Un comentariu: