marți, 21 ianuarie 2014

Tehnici de identitate


M-am oprit şi am ascultat zgomotul unui avion galben, apoi al unui automobil, apoi un cal alb, traversând în galop sensul giratoriu.

Pictura - Tudor Serbanescu
Mi-a plăcut.

Şi ei i-a plăcut.


Am ocolit de trei ori camera şi nu am ajuns la capătul ideii.

Avea un program identic cu al meu, înainte de culcare.

Dacă nu ar fi avut părul lung, foarte lung, aş fi zis că sunt eu.

Şi totuşi...

Îmi copia fiecare mişcare, fiecare gest, mă urmărea ca o umbră, privea în oglinzi

o gară părăsită, năpădită de bălării, în spatele căreia se afla o grămadă de peturi şi numeroase alte lucruri necesare celor aflaţi în suferinţă.

Gândea ca mine.

Degetele poetului amintesc o primăvară de Vivaldi- la sfârşit de anotimp.

 Se jucau cu  cuvintele:

adunau,

scădeau,

înmulţeau,

împărţeau...



La tine, mulţimea vidă rămâne tot vidă, a zis.

Tac.



2 comentarii:

  1. Frumos poem, l-am scris si eu undeva in umbra, cunosc peturile, gara, avionul, calul acela alb, parca si camera in care se rataceau cuvintele, multime vida...

    RăspundețiȘtergere
  2. ,, Poemul este inregistrarea unei deplasari de la perceptie la viziune''
    Ca poeti, cine stie, poate ni s-a intersectat imaginatia pe undeva...intr-un punct, intr-o camera...

    RăspundețiȘtergere