duminică, 21 decembrie 2014

,,Care bucurie şi la voi să fie…’’



Sediul Asociatiei Culturale Mileniul 3, Rosiorii de Vede

Cu dragoste, cu pasiune... au vorbit despre tradiţiile, obiceiurile teleormănene şi bucovinene ( locul de naştere al scriitorului C.T. Ciubotaru) ale marii sărbători a Naşterii Domnului sau ale Anului Nou – membrii Asociaţiei Culturale Mileniul 3, joi, 18 dec. 2014, la sediul asociaţiei. Făcând bilanţul momentelor plăcute sau mai puţin plăcute ale anului care se va încheia în curând, au concluzionat că anul 2014 a fost un an bun, dovadă că au întâmpinat
sa nu topiti ,, oama de zapada''
ora bilanţului împreună, voioşi şi sănătoşi, mai ales sănătoşi.
Întâlnirea a fost, as putea spune, o sărbătoare. S-a cântat, s-a dansat, s-au depănat amintiri, s-au făcut planuri pentru anul viitor. Am simţit parfumul de brad, lumina globuleţelor, mirosul de cozonac şi de pâine caldă…

Chiar dacă zăpada a lipsit şi focul nu a putut fi aprins în sobă ( fiindcă soba nu mai are uşă) …am trăit ca nişte copii, ne-am bucurat ca nişte copii ( de această clipă), am primit colindători, am împărţit covrigi, mere şi vin…aşa cum îi stă bine unei gazde primitoare…
Au participat: Constanin T.Ciubotaru, Mihai Atanasie Petrescu, Gheorghe Tutcălău, Ion Scarlat, doctorul Viorel Dinu, Sanda Maria Popescu, Valentin Şaptefraţi.
Au colindat:  Cărămidă George Andrei, Neda Bogdan Florin, Saru Auraş, Riciu Marian Daniel...( multumesc, Dani!)


 Nu pot încheia decât cu acest verset din Biblie:
,,De- aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor,
 iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător.
2.       Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
3.       Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte.
4.       Dragostea îndelung rabdă; dragostea este binevoitoare, dragostea nu pizmuieşte, nu se laudă, nu se trufeşte.
5.       Dragostea nu se poartă cu necuviinţă, nu caută ale sale, nu se aprinde de mânie, nu gândeşte răul.
6.       Nu se bucură de nedreptate, ci se bucură de adevăr.
7.       Toate le suferă, toate le crede, toate le nădăjduieşte, toate le rabdă.
8.       Dragostea nu cade niciodată’’

 Imnul Iubirii ( Corinteni – 13 )



trenul prieteniei

cu poetul GHE.Tutcalau ( poetul fara nicio carte )
mosule, ce tanar esti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu