joi, 1 ianuarie 2015

Terapia prin muzică



"Muzica este o lege morală. Ea dă suflet universului, aripi gândirii, avânt închipuirii, farmec tinereţii, viaţă şi veselie tuturor lucrurilor. Ea este esenţa ordinii, înălţând sufletul către tot ce este bun, drept şi frumos"(PLATON)


Nu mi-a plăcut niciodată Revelionul. Încă de când eram copil. Prima zi a anului mi s-a părut deprimantă şi mi-a lăsat sentimentul pierderii. Anul acesta parcă mai acut ca niciodată. Cu toate că e o zi frumoasă chiar şi la – 16 grade.  Poate pentru fapul că ( în 2014 ) am trecut puţin pe lângă moarte sau moartea a trecut pe lângă mine sau poate şi una şi alta...cert este că prima zi a anului începe cu o tristeţe colosală. Noroc însă cu muzica. Muzica, la fel ca poezia, este o terapie. Iar Concertul de Anul Nou de la Viena ( de azi ) m-a readus la realitate. Superb! Superb!



 Doresc tuturor celor care au trecut, trec sau vor trece printre ,, petuniile mele’’, tuturor cititorilor mei, celor care au fost lângă mine şi m-au sprijinit, m-au încurajat sau m-au... criticat  - un an cu sănătate, bucurii, împliniri...şi un călduros - La mulţi ani!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu