marți, 10 decembrie 2013

Frunze

 Mana care mangaie- sculptura-  Costel Paun
 Nu ma-ntreba nimic in noaptea asta
Nici cat e ceasul, nici ce ganduri am
Mai bine lasa-ma sa-nchid fereastra
Sa nu vad frunzele cum cad din ram
Fa focul si preumbla-te prin casa
Fara sa spui nimic, nici un cuvant
Vreau sa ma simt la tine ca acasa
Sa nu simt frunzele cum zboara-n vant

R: Iubito, in noaptea asta-mparateasca
Numai tacerea las-o sa vorbeasca

2. Invaluita-n straie de culcare
Asaza-mi-te alaturea c-un ghem
Si deapana mereu fara-ncetare
Sa n-aud frunzele sub pasi cum gem
Fereste-ma in preajma ta de vasta
Urgia toamnei care bantuie
Si nu ma intreba in noaptea asta
De ce ma inspaimanta frunzele



2 comentarii:

  1. Superbă această poezie a lui Radu Stanca, precum şi muzica lui Ştefan Hruşcă. Nu mi-ar fi venit ideea să o parodiez, dar a fost un concurs la Alba Iulia şi m-am simţit provocată. Iată ce a ieşit:

    Elegie degeaba

    Nu mă-ntreba iubito,-n noaptea asta,
    De unde vin, nici câte sticle am
    Dat gata, pân-am nimerit fereastra
    De mi-am vărsat şi sângele pe geam.

    Fă paşi, scuteşte-mă de-a tale toane!
    Să nu te-aud scoţând nici un cuvânt!
    Dacă mai vrei să papi la milioane
    Şi nu vrei să rămâi ca frunza-n vânt.

    Învăluie-mă în minciuni de-amor,
    Hai, deapănă-ţi al tău nesincer ghem!
    Şi dă-te mai încolo, că mă dor
    Vreo două coaste, nu m-auzi cum gem?

    Fereşte-mă, Tu, Doamne, de nevasta
    Ca o urgie ce mă bântuie!
    Şi-ajută-mi să nu-i văd în noaptea asta
    - Să nu mă înspăimânt – mustăţile!


    Florentina Loredana Dalian
    Martie, 2013





    RăspundețiȘtergere
  2. Parodia aceasta este realitate suta la suta...eu, naiva cum sunt, m-am gandit doar la poezie...

    RăspundețiȘtergere