marți, 8 iulie 2014

Complicitate




Poezia face parte dintr-un grupaj de poezii, apărut în revista << Acolada >> nr. 6 – iunie 2014, cu acordul criticului Gheorghe Grigurcu, la recomandarea poetului Radu Ulmeanu ( directorul revistei << Acolada>>) – cărora le multumesc şi pot să spun că pagina aceasta de poezie reprezintă debutul meu literar, deşi am 3 volume de poezii, am publicat în numeroase reviste şi am obţinut câteva premii literare.


Mulţumesc şi scriitorului Dumitru Augustin Doman ( redactorul revistei<< Argeş>>) – cel care m-a încurajat să scriu şi mi-a deschis uşa Poeziei…




Azi nu scriu poezii.

Nu fac nimic din ceea ce fac zilnic.

Chiar şi propria-mi persoană îmi este greu de suportat.

Aş dori să o lovesc, să o văd explodând ca un bec de iluminat, în urma unui scurt circuit electric.

Dar cum să ucidă mâna care nu ştie decât să mângâie?!

Cum să ucizi vietatea care vine şi îşi face o gustare din tine, ca să trăiască!

Tot ce este în locul amenajat până la cel mai mic detaliu - eşti tu.



Complicitatea cu mine este condiţia respiraţiei.

Unde să plec din mine?!
                  
Acolada Nr.6/2014http://www.editurapleiade.eu/images/static/files/6_2014.pdf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu