joi, 6 martie 2014

Iubirea mea – ploaie de vară...




De mine vreau să-ţi amintească ploaia
şi frunzişul răvaşit.
Cu fiecare strop din geam
să-ţi aminteşti cât te-am iubit….

Te aştept să vii de nicăieri,
cu fiecare primăvară.
De parcă nu ar fi fost ieri
întâlnirea noastră într-o gară.

Când venită de niciunde,
risipind mirajul ceţii,
m-am întâlnit cu poezia,
la prima oră a dimineţii.

De-atunci caut printre rânduri,
zi de zi, seară de seară,
cu fiecare val de gânduri,
iubirea mea – ploaie de vară...





Poezie - citită azi, 6 martie – 2014, la întâlnirea ,,milenarilor'' ( membrii Asociaţiei Culturale Mileniul 3 sau M3 – cum ne place nouă să spunem) când am fost aşteptate cu flori şi o masă plină cu de toate, pregătită de colegii noştri scriitori.  A fost o seară atipică, fără analiză pe text, fără comentarii...doar cu poezie, depănări de amintiri, discutii despre bătăile inimii, despre fluturii din stomac, despre misteriosul punct G ( despre care niciunul nu a ştiut să spună dacă există, dacă l-au întălnit sau, pur şi simplu, au trecut pe lângă el). Nici măcar doctorul Viorel Dinu cât este ,,el'' de doctor.
Vă mulţumesc, dragi prieteni, vă mulţumesc ( aici ) şi în numele celorlalte poetese care, sunt sigură, s-au bucurat la fel de mult ca mine...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu