luni, 9 martie 2015

8 martie...cu Mama





Cu flori, prăjituri, felicitări, am urcat în maşina Lilianei ( fiica mea cea mare) şi... via...Zâmbreasca. Zi de primăvară, zi de 8 Martie. ,,Mama ne iese-nainte, cu zâmbetul cald de mamă’’...Ne aşteaptă cu un prânz copios cum doar mama ştie să pregătească...Primul 8 Martie sărbătorit împreună...mamă, fiică, nepoate, strănepoată...4 generaţii...
Andreea spune poezii de la grădiniţă, Lili vorbeşte despre elevii ei, Mari - despre pacienţii săi, eu despre ,, poeţii mei’’, mama despre primăvara aceasta capricioasă, despre sălciile pe care le-au tăiat pentru a înlesni curăţarea cursului apei care trece pe lângă grădina noastră, nimic despre gripa care i-a şubrezit...Tata – mândru de fetele sale.
 MAMA
Sensul existenţei
Crez al copilăriei
Sprijin spre culmi greu de atins
Stea pe cerul vieţii
Lumină-n întuneric
Poem al minţii mele.
Liliana Isache

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu